pondělí 7. března 2016

Propršený den... / The rainy day....

Dneska prší/sněží/prší... Proč? Protože jsem pověsila prádlo ven, tak abych nezahálela :-) Za těchto teplot a ovzduší nemám zrovna náladu na nějaké venkovní aktivity. Navíc Julinka včera strávila dopoledne s tátou na hřišti a odpoledne jsme pobíhali po vyškovské ZOO, takže myslím, že to bude stačit zase až zítra. Chodit do ZOO v zimě je fajn, nikdo tam není :-) A Juli dnes pořád něco vaří v "kuchyňce" - dobrotky a polívky, takže mám čas doplnit zase nějaké nové počiny minulého týdne.

Veselá bunda je fajn, ale je to prototyp, střih musím trochu doladit a ještě k ní chci nějaké věci dodělat, takže kompletní představení se všemi vychytávkami proběhne později. 


Pořád se mi teď zdají nějaké divoké sny, jsem dost nevyspaná a tahle věc už ležela v mojí hlavě aspoň rok. Ne, vážně, jen se mi to líbí a chtěla jsem si zkusit takový lapač snů vyrobit. Vnitřek vyšívacího kolečka, vlastnoručně uháčkovaná krajka, korálky, večerní posezení a je to! Tam, kde je zavěšen, bude co nevidět ladit sny někoho jiného.


No a taky jsme zase tiskly, s Julčinou vydatnou pomocí. Takže moje první mama taška do kabelky/batohu a toddler pytel na všechno, co se musí nosit, koupit, přenést, uskladnit, je na světě. Tohle je první grafický návrh z mé meteo-kolekce. Další příště. Modelka je tak nějak pořád v pohybu, těžké s ní fotit. A z těch jejích látek budu muset taky něco spíchnout :-)



1 komentář:

  1. Nicol, to je krása! Bunda, lapač i pytel. Ty barvy... a ten medvěd - nádhera :)

    OdpovědětVymazat