čtvrtek 14. dubna 2016

Další optimalizace prostoru... / Next optimalization of our living space...

Dělám pořádek... a abych udělala pořádek, musím uklízet... to znamená čistit a přeskládávat prostor. Když jsem se koukla na zaházený sklep a zabordelenou garáž, tak jsem si řekla, že to nějak vyřeším... vzpomněla jsem si na nápad, který jsem někde viděla, a to organizér z palet. No jediné slušné palety jsme měli za postelemi, takže tím jsem získala příležitost hodit i ložnici do nového hávu :-) Takže jednu paletu teď máme v garáži a krásně drží všechno nářadí. Druhá drží náš běžkařský arzenál ve sklepě. A čelo za postelí je nové, jednoduché a lehké. V IKEA stojí 3000,-, mě vyšlo na 500,-. Darovanou tapetu jsem našla při tom uklízení, tak konečně dostala využití. Nad postel přijdou skříňky na míru, čekám na nabídky (už týden, nikomu se nechce pracovat?). 


Taky náš budoucí člen domácnosti už má svůj spací koutek, účelný hlavně pro mě, abych měla všechno po ruce. 
Občas se divím, co všechno se do našeho bytu vleze :-D


1 komentář:

  1. Když koukám na ten organizér z palety, tak jsem si vzpomněla na něco podobného z palety pro zavěšení květináčků s bylinkama nebo okrasnýma kytkama na balkon.. možná o tom budu přemýšlet :-) A ty bys mohla přemýšlet o truhlařině jako druhém (třetím) povolání :-D

    OdpovědětVymazat