neděle 15. května 2016

Chybami se člověk učí...

Objednala jsem si ho na zkoušku a zjistila jsem, že funkční plátno z Unuo je moc fajn, ač se to na první pohled nemusí zdát. Jen to žehlení příště raději vynechám :-) Materiál báječný na letní lehké bundy a kalhoty má trochu počesaný líc, což je moc příjemné na dotyk, jen s tou žehličkou to nejde moc dohromady, pokud to tedy nebudu vydávat za umělecký záměr :-) 
Julinčina bunda byla hotová jedna dvě, moc jí sluší, ale můj pokus nažehlit reflexní obrázek skončil v první fázi tím, že jsem ho v mém těhotenském zatmění mozku položila obráceně a musela drhnout žehličku (jo, zapomněla jsem to žehlit přes papír) a v druhé fázi tím, že obtisk žehličky zůstal na plátně. Naštěstí je to celé tak nějak schované pod kapucí, takže na lítačku dobrý... Takže tuhle látku budu jen věšet na šňůru a reflexní prvky a aplikace našívat.
Druhá bundička pro "miminko" už je na tom o poznání lépe. Čekám chladnější léto :-)
No a protože jsem to pokazila a musím to napravit, tak nová várka plátna je na cestě :-) Sice už neměli ta barevná kolečka, ale Julka bude mít i vycházkovou bundu, kalhoty a kraťasy, jen s jiným vzorem.



Žádné komentáře:

Okomentovat