pátek 20. května 2016

Dnes jedeme vyzvednout Julii a pádíme na týden do Děčína, aneb co jsem ještě předtím stihla...

Tak mám po prázdninách bez Julinky, dnes ji cestou vyzvedáváme. Ale jedu zase na další, k mojí babičce, do Děčína, i s Julkou. Proto jsem toho musela hodně stihnout! Svatební šaty pro netradiční nevěstu jsou hotové, ale chlubit se s nimi asi vlastně nebudu, jsou svatební, takže až po svatbě v srpnu. 

Dalším počinem byl upgrade kočárku č. 2. Tentokrát pro kamarádku Alču a ještě nenarozenou Verunku. Jo, když potřebujete převážet, přenášet dvě děti, tak si to žádá drobné úpravy. Proto jsme do lehkého golfáče vymyslely pevnou podložku, aby na ní mohla v případě potřeby ležet i malá Verunka. A aby nevypadla, tak i zábranu k podnožce. No a když cestou usne (nebude moct chodit, bude ji bolet kolínko, atd.) starší Terka, malá půjde do šátku a ona může odpočívat ve svém. Prostě variabilita :-)



No a nakonec, poučena z předchozího nezdaru, jsem zvládla i soupravu z plátna pro Julku, už jsem spokojená. Nakonec jsem zvládla i ty reflexky. A můžeme výletit, příští týden má být hezky, ale do Krušných hor se myslím větrovka bude hodit!

Žádné komentáře:

Okomentovat