čtvrtek 12. května 2016

Julie se opět chystá na prázdniny...

Julinka pojede zase na týden k babičce - já nelenila a přichystala si zábavu :-) Dnes mi přišla první várka látek :-) Jupí! První sada je na různé doplňky ke kočárkům mých kamarádek a taky našeho miminka. Druhá sada jsou plátna na lehkou letní bundičku pro Julku, možná i pro mimčo. Třetí sada je na moje tílko a šaty. 




Kromě toho mi přišel nový mazel - kleště na KAM patentky a jsem z nich nadšená. Věčné rozklepávání kovových druků kladivem je pasé. Nemám to ráda, nikdy se zoubky správně netrefím a jeden druk přibíjím stokrát. Navíc jemnější látky je nesnesou, trhají se při rozepínání. Tohle je hračka, kleště se zmáčknou a je to. Vyzkoušeno na botičkách pro mimčo.












Čekám ještě na druhou várku látek - bude tam úplet na šaty pro kamarádku, teplákovina na mikinu pro Julku a mimi a látky na netradiční svatební šaty. Mám opravdu co dělat, ten příští týden :-D První na řadě jsou svatební šaty, pak věci do kočárků a ty věci pro moji rodinu asi až bude čas. 

Žádné komentáře:

Okomentovat