úterý 17. května 2016

Medvědí sada pro Markét a Ondru...

Odpoledne jsem věnovala šití, muž byl na běžeckém závodě, měla jsem na to klid :-) Vrhla jsem se na doplňky do kočárku pro Markét a Ondru - vložka a potah na madlo - na přání. Vložka je oboustranná - bavlna pro léto, fleece pro chladnější chvíle. Má průtahy na popruhy. Madlo jsem spíchla dle původního, již opraného, je na zip. No a k tomu, aby byl Ondra frajer a ladil s kočárem :-), jedna pirátka s kšiltem. Střih jsem vypotila podle naší pavoučí, co má Julinka a přidala kšilt, tak doufám, že mu bude dobře.


Zítra jsou na řadě svatební šaty! Nečekejte nic tradičně bílého :-D Jsou pro netradiční nevěstu... A večer večeře v Brně a kino!!!

1 komentář:

  1. Supér! Ta látka je úplně skvělá, hýčkám si ten kousek od tebe na nějaký speciální kousek, aby pořádně vynikl :)

    OdpovědětVymazat