pondělí 15. srpna 2016

Dárky pro holky a pro mou maličkost...

Týden, který jsem měla jen pro sebe a pro Emilku, byl docela dlouhý a tak jsem si udělala radost. No, vlastně i takovou nucenou, neb se vejdu jen do těhotenských kalhot :-) Takže jsem si ve výprodeji koupila kalhoty, svetr a pak nakoupila x metrů látek a pustila se do modrých plátěných kalhot do gumy (ha, ty mi budou pořád) a dvou kojících triček/halenky. Při cestě do města jsem si totiž uvědomila, že jich mám opravdu nedostatek, takových ze kterých nemusím tahat prsa ven. Navíc obojí schová zbytek břicha - blíží se doba, kdy se budu muset donutit trochu cvičit!


A holkám jsem taky koupila dárečky, ale knižní. Emilka dostala své memory album, objevila jsem ho u Dobrovských. Mám k Broučkům a Trnkovým ilustracím určitý sentimentální výtvarný vztah, takže jsem po této knížce sáhla hned. Navíc i Julinka má teď Broučky a jejich příběhy v oblibě. Jen mi ty příběhy dneska přijdou trochu posmutnělé. Julinka dostala další okénkovou knížku, měla úspěch, stejně jako již dávno darovaná knížka Barvy, díky které je už delší dobu velmi dobře ovládá. K tomu na ní čekaly hotové pletené šaty, jsou jí trochu větší, ale tak zase vydrží. A Emilka má korále na kousání (až k tomu teda vývojově dojde), které udělaly radost i mně :-) Nakažlivý Pinterest... Tak jsem je vyrobila hned ve třech variantách!


Holky jsou hodné, je to moc fajn, takže vzhůru do dalších projektů! Čeká tu jedna dětská softshellová souprava.

Žádné komentáře:

Okomentovat