neděle 7. srpna 2016

Doma je hrozné ticho...

Na týden jsme s Emčou osiřely. Moje drahá polovička vytáhla Julinku s bráchou na otcovsko-dcerovsko-švagrovský cyklotýden v Rakousku. Snad si to užívají! Zatím mi byly hlášeny dvoje prané kalhotky a nutnost koupit zmrzlinu, tak snad se nám z toho táta nezcvokne :-) Pro mne to znamená odpočinek, možnost se prospat i ve dne, absenci foťáku, ale hlavně, hrobové ticho u nás doma - nějak mi to pištění chybí :-D Teď tu je jenom klidná housenka.



Emilka je pořád hodná, tak jsem jí za to ušila písmenka, aby nezáviděla ségře a letní čepičku, kterou v tomhle počasí postrádala. K tomu ladící turkáče... Kapičkové látky je pořád ještě dost :-) Dneska jsme tu garderobu vytáhly procházkou na zmrzku do Bílovic. Manduca za Emilku prý OK. Jak Emče slouží moje výtvory? Polštář na kojení nepřekonatelný, proč jsem si ho neudělala už poprvé.... Peřinka, zavinovačka, polštář, kamarádi, plenky... všechno užijeme do roztrhání!


Žádné komentáře:

Okomentovat