sobota 27. srpna 2016

Když se dozvíte, že vám vezmou dítě do školky týden před nástupem....

Ano, chci socializovat své starší dítě, teda aspoň jsem to měla v plánu v březnu... Tak jsme s Julinkou šly k zápisu, dostala tam myšku z vlašského oříšku s bonbonem v bříšku a tím to pro ni skončilo. Od té doby říká, že až půjde do školky, dostane zase myšičku. Po negativním rozhodnutí o přijetí to skončilo i pro mne... 

Vzhledem k tomu, že jsem věděla, že budu doma, mi to nevadilo, šlo mi opravdu jen o to, aby začala chodit mezi děti víc než doposud, protože to podle mě potřebuje. No a vzhledem k tomu, že byla sedmá od konce z 19 nepřijatých, tak jsem tuto kapitolu odložila na příští rok a plánovala, jak budeme doma rok ve třech. A ejhle, ve čtvrtek 25.8. mi zvoní telefon, paní učitelka ze školky, že prý jestli máme stále zájem, tak by pro Julinku místo bylo... Tak jsem byla trochu v šoku a velmi nepohotově tedy přitakala, že ano. No, co mám povídat, nijak jsem se na to psychicky nepřipravovala, že bych s ní už neměla být celý den, tak jsem z toho trochu víc vykolejená než ona, protože ona ví jen abstraktně do čeho jde :-D Takže po tom, co jsme si měsíc poměrně úspěšně zvykaly na nový režim ve třech, bude zase změna. Každopádně zase budu mít o trochu víc času na Emilku, asi to vcelku prospěje všem. 

V pondělí tedy jdeme dořešit papíry a podrobnosti, protože už máme zaplacené zpívání (nějaký program jsem už pro ní přeci jen chystala, když školka neměla být...), tak uvidíme, jak nám vyjdou vstříc s docházkou. Taky máme seznam, co všechno do školky potřebuje - to je skvělé vědět pouhopouhý týden dopředu :-D Takže v pondělí jedeme taky ještě pro bačkory, druhý kartáček a pastu, hřebínek s otvorem pro zavěšení (proboha, kde se tohle shání :-D) a nerozbitný hrníček. No a lihovku, protože nejdůležitější je, aby bylo všechno podepsané! :-D



Látkový pytlík na ukládání věcí už máme a dneska jsme ze seznamu odškrtly druhou položku, a to kočičí polštářek na sezení na zemi, musel být vlastní výroby přece. Ještě budeme šít nějakou rychlo navlékací a svlékací sukni nebo zástěrku nebo co že to mají mít na sebe... Takže celou školkovou kolekci zveřejníme příště :-)

A ve čtvrtek hurá do kolektivu!

1 komentář:

  1. A jó, tak už chápu, proč v pondělí do Brna :) Školka je super, my se to před třemi lety u Klárky taky dozvěděli týden před koncem prázdnin a moje reakce byla úplně stejná jako tvoje...

    OdpovědětVymazat