čtvrtek 8. září 2016

Co nás teď čeká...

V úterý nebyla Julinka ve školce, vyrazily jsme tedy na "to je ale hezký výlet" plný ostružin. Včera jsme si z nich udělaly super knedlíky. K tomu i švestkové, z těch zmrazených zásob, přeci jen těch ostružin se nasbírat moc nedá, navíc Julie během balení knedlíků polovinu snědla.


A u té dobroty jsem už začala spřádat nové projekty

1) Kamarádka mě inspirovala kresleným denním rozvrhem. Rozhodla jsem se ho posunout dál tak, aby jsme ho s Julkou každý večer mohly obměnit na další den. Bude to i taková výuková pomůcka na učení se dnů v týdnu a času. Musím koupit filc, výztuhu a nakreslit ještě spoustu kartiček s denními aktivitami a nechat je zalaminovat. A spousta další práce.
2) Kamarádské "objednávky" na jedny kalhoty a kuklu, další na čepičku, další na tři školkové sukýnky, další na zateplovací nosící kapsu a možná další bundu, případně nosící vsadku.
3) Na večery mám rozpletené čapky pro moje lásky, pro ně chci taky ještě ušít kukly na zimu.
4) A pro sebe bych chtěla spíchnout prototyp svetru a mikiny na nošení. Když už budu ty látky objednávat že???

Tak do toho! A mezitím taky stihnout všechny doktory, poplatit všechno, co je potřeba a taky trochu uklidit :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat