pátek 16. prosince 2016

U nás už svítí...

Nevím jak Vás, ale mě jako dítě vždycky mrzelo, že se stromek zdobí až 23. prosince (tak to u nás aspoň bylo zvykem). Člověk ho ozdobil, dva dny si ho užil, pak většinou někam odjel, vrátil se a stromek už byl z půlky opadaný... Časem naši začali kupovat stromek v květináči, ten byl už trvanlivější. Já s mým mužem nemáme zahradní kapacity na výsadbu smrkové monokultury, takže jsem sáhla po ikeácké Fejce.

Fejka je uzoučká a krásně se k nám vejde, nezabírá půlku sedacího koutu. Jehličí vypadá jako jehličí, kmínek nikoli. Nevoní. Bohužel. A můžete ji ozdobit kdykoli chcete. Tak jsme se dohodli, že budeme zdobit týden dopředu, ať si to užijeme, protože na silvestra mizíme na hory :-) Dnes, po velkém úklidu, jsme se s Juli do zdobení pustily, jí to bavilo asi tři minuty, takže spíš moje práce. Zato ona stihla při té příležitosti nachystat "dárky pro tetu Jíťu" a tak má teď v pokoji pět tašek obsahujících polovinu její bibliotéky a šatníku. Nevím, zda teta Jíťa ocení velikost oblečení a informační obsah literatury :-D Rozumějte, teta Jíťa k nám zítra dorazí. Tu obdarovávací část Vánoc už má Juli v malíku, a ač to má na starosti Ježíšek, tak to v ní asi nějak je, že se obdarovávají všichni navzájem. Vlastně mě tím docela překvapila, když ty "dárky" začala chystat.


Svítí krásně! A ozdoby zdobí!

Žádné komentáře:

Okomentovat