pátek 12. května 2017

Hranatý batoh...

Tak konečně hotovo. Všechny rozešité věci, opravy a úpravy dodělány (ale další objednávky čekají na příchod látek a měření....
Ale hlavně je hotový můj nový městský batoh!



Dal mi zabrat. Výztuha Decovil, černá koženka a ta báječná veselá bavlna, která se hodí ke všemu jednobarevnému. Ale garantuji, že to je poslední kousek, který jsem kdy šila. Ne že bych z něj neměla radost, ale na mě to je moc "tuhá" práce, víc mi sedí měkké oblečky :-D

Když ho viděl můj muž,
tak prohlásil: "Jéžiš, hranatej batoh (s pousmáním)." 
Říkám: "Proč jéžiš?" 
On: "Dneska to zrovna kluci na kurzu (rozuměj ANJ) rozebírali, že holky nosej fakt divný věci, třeba ty hranatý batohy (rozuměj, on je tam jediný ve svých 31 letech ženatý a tak téma sličných dam je na každodenním pořádku, nebudu ale přesně přepisovat výrazy, kterými tyto konverzace oplývají, neb můj muž mi je pro pobavení zprostředkovává doslovně a to se fakt nedá :- D)

Tak je vidět, že hranatý batohy frčí a všimne si jich i mužská část populace, i když někteří by nás raději viděli s lakovanou kabelčičkou od Diora a v černých kozačkách s minisukní :-D Sorry kluci :-D

2 komentáře:

  1. Juuuu, je parádní! Zrovna jsem ho obdivovala u Lochty! Sem si říkala, že mi tento typ batohů přijde takový "chlapský", tak mě celkem překvapuje, že u chlapů neboduje :-)) No je vidět, že jsou z Marsu a my z Venuše, na Venuši dle mého frčí :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak nějak :-) Barča Lochta mě s ním inspirovala a taky jsme si na něj vyměnily materiál - ona mě koženku, já jí trojúhelníky na její šití.

      Vymazat