čtvrtek 7. září 2017

Prázdniny za námi, další zážitky před námi...

Prázdniny byly plné zážitků. Od chalupářských výprav do Krkonoš - dogtrekk, borůvky, indiánské bojovky, túry, hřiště, relax, přes Emilčiny první narozeniny, po roadtrip směr Istrie, kam jsme odjeli dva dny po zvážení toho, kam vlastně vůbec pojedeme. Tohle nebyla dovolená pro nás ve smyslu odpočinku, ale chceme s holkama zažívat, co se dá. Jen jsme si tak říkali, že příští rok si necháme aspoň týden jen pro nás dva :-D Druhá dovolená byla tedy plná cyklistických výprav za kameny slovinské řeky Savinji, kameny několika pláží v okolí Labinu a odpočinkovými rovinami rakouských Korutan. Bylo to fajn! Více už jen vizuálně  - prázdninové album :-)















A teď už zase starý školkový režim, šití a tak. Mě čeká půl roku polotýdenní osiřelosti, neb můj muž zahájil útok na svou disertační práci. Čeká mě tedy trochu víc večerního mytí nádobí // To dělá normálně Petr //, s holkama to vyjde nastejno a tři večery v týdnu budu mít čas na čtení a stříhání bez špatného svědomí, že se někomu nevěnuji :-) On to má horší... 

A ještě moje prázdninové a zářijové výtvory, které jsem stihla zakázkově splnit.



 Šití zdar, neb mě čeká souprava a dva kabáty!






1 komentář:

  1. Nicol, parádně jste se měli! Asi začínám mít touhu po moři - nebo spíš po těch jižanských uličkách. Jste dobří - roadtrip s dětmi se vším tím balením a vybalováním - máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat