úterý 6. února 2018

Některé věci trvají dlouho....

Poslední měsíc jsem neměla chuť cokoli psát, neb jsem se vyčerpala na komentářích k volbám... S výsledkem voleb jsem se smiřovala půlhodinou naprosté mlčenlivosti. Můj muž se ptal, zda s nimi ještě někdy promluvím.... No, svět se točí dál, s námi nebo bez nás :-)

Dost jsem toho ale ušila, odreagování. Trička pro jednoho milého kluka, který má rád růžové delfíny, kabát pro milou Irenu. Také jsem konečně dodělala i zábrany na palandu pro moje milé holky. Stačila dvě stará prostěradla, lemovací proužky, keprové stužky, zip, zbytky látek, fixy na textil, panel s cupcakes z Unuodesign. Mají dole obchod a nahoře byteček, nápisy vyměnitelné, akorát ještě dodělat ty ostatní krom hotové cukrárny. Včerejší odvaha Julinky spát nehoře ovšem rychle odešla :-) Tak spí spolu dole i nadále. 


Teď mě čekají dvě soupravy pro dvě sestřenice. Taky chci stihnout nějaká trička pro sebe a teplákový zavinovací kabátek - takový nosící/nenosící/těhotenský. Uvidíme, co z toho vyleze :-) Látek na to je přichystáno hodně, zase jsem neodolala :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat